Ett tag sedan..

Nu har jag inte bloggat på ett litet tag.. Men jag har fått min hårddisk och allt är bara fint, vad har jag gjort när jag inte har bloggat??

Jag har faktiskt foramterat om datorn och laggt in Windows XP i burken.. Windows Vista krånglade lite för mig, viket aldrig tidigare har hänt när jag har använt Vista. Jag skulle kunna göra en stor uppsats om hur Vista inte suger så mycket som folk säger.. Men det tar jag någon annan gång då jag irriterar mig på det......

Idag är det lördag och jag planerar att se någon film, antligen på en film jag har på datorn eller genom film tjänsten Voddler. Eller så kanske jag väntar på en av filmerna på TV4 eller TV6. Funderar på att se filmen "Invincible" på TV4 (kl 23:45 - 01:40).

Hoppas alla ni får en trevlig helg innan det är dax för skolan/jobbet igen på Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback